åtta dagar kvar ..

hej mina fina! idag har jag storartade planer för mitt hår (tror jag iaf ..) haha, sen ska jag leka lite med jenno, köpa kastruller och pussa på min systerdotter. It's gooing to be a good day!

ser fram emot lördagen, alla mina fina på samma ställe för att avsked med party. Kan inte bli mycket bättre! Är ledsen dock för att Olli inte kan komma då han har match i jämtland, önskar han kunde vara här då. Men men, förhoppningsvis får jag ett avsked under veckan som kommer innan jag åker.

Sänder en liten tanke till jasmine som är i skogen för övernattning, haha hur i hela friden ska de gå? hon är ju inte direkt den ultimata friluffsmänniskan! waha .. mitt svein

känner att jag börjar komma in i bloggningen lite nu, inte för att jag har så mycket att berätta ^^ , men skriver gör jag ju iaf (: . Börjar bli stressad över all packning och de som måste handlas. Lite drygt när man inte har några pengar. Packningen gör de inte heller lättare när lite finns hos mamma lite hos pappa och lite hos emma. Blir betydligt mycket svårare att planera allt då. Usch vad jag kommer sakna mitt märsta, mina fina och min familj .. jag känner hur jag redan börjar bli blödig. 

hörs mer sen, pussopuss! 
ps. i love you ..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej stumpan :) Har nu läst igenom aaaalla din inlägg och känner igen mig mycket i det du skriver. Nästan som att jag for tillbaka 1 år.. Jag kommer iaf bli en av dina alla trogna läsare. Ska bli så kul att följa dig i ditt (som du säger) nya liv. Hiho! Vi ses i UMEEEE! PYSS!!!

2009-08-20 @ 12:26:00
URL: http://jennifergu.blogg.se/
Postat av: fia

hej fina du! åh, ja de kan jag verkligen tänka mig att du gör, jag gör ju precis du gjorde. hihi härligt gumman! läser din också så fort jag hinner! hihi! hör av mig när jag landat på plats i övik så kanske de finns tid för en fika eller så! Pussinuss!

2009-08-20 @ 18:43:46
URL: http://sofiaforsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ps. i love you to

2009-08-20 @ 22:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0