Dag två!

Hej på er! .. hoppas ni mår bra!
Kvällen igår var jätte trevlig, jag vågade mig ut och bekantade mig med mina nya grannar! Känns som jag kommit till ett riktigt skönt gäng. Vi gick ner till O'learys som här kallas för Olles (; .. De toppade verkligen mina förväntningar då jag hade tänkt mig en liten pub. Uteserveringen jätte stor och mysig. Inne fanns ett stor dansgolv och hela köret. Då vi hade en sjukt lång dag igår gick vi hemma och sov vid halv två tiden, helt sjuuuukt nice när man bor porten brevid. Man är hemma på två röda, de gillas!

Idag har vi varit och ätit lunch jag och mori och storhandlat lite mat. Då min kyl såg ut så här:




Och nu ser det ut såhär:



haha, jag är så nördig ^^ .. Men känns bra att man har mat för ett tag!

Mina grannar var precis förbi och ville att jag skulle följa med ut ikväll igen så vi får se vad kvällen leder. Mamma är lite sliten från igår så hon stannar nog hemma framför en film så vi får se vad jag bestämmer mig för.
Känns så skönt att jag mår bättre än igår, förhoppningsvis blir de bara bättre och bättre nu. Men har inte förstått än att de är här jag ska bo nu. Det känns mest som jag och mamma är på någon form av "semester" (?) .. Men de blir nog bra.

Pussopuss så hörs vi sen, jag älskar er!




Kommentarer
Postat av: jenna

ååh va roligt med en fylld kyl :D hahah . kan du inte fota runt där lite ? hur huset ser ut och korridoren o så :D ? pusss

2009-08-29 @ 14:32:14
Postat av: fia

jo jag ska göra de :D de kommer gumman! bilder på rummet kommer inte förrän jag har inrett de så du får vara tålmodig. hihi! loveu!

2009-08-29 @ 15:55:25
Postat av: TIIIIG SuuuunEEE!

Du ringde för några dagar sen :O Jag ringde upp men inget svar. Kul och se att du börjar trivas vännen. Det är alltid jobbigt och ibland ångestfyllt i början. Men du har ju mamsen hos dig :)



Du, kommer du plugga nåt uppe i Umeå på universitetet? Pyss&Kram!

2009-08-29 @ 15:57:27
URL: http://jennifergu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0