"Den som inte tar bort luddet i torktumlaren ska dö"

kvällen har spenderats ute i vardagsrummet med alla grannarna framför filmen Illusionisten (stavning?) .. Riktigt bra film! Se den! (: Nu sitter jag här och är lite nervös inför min första skoldag imorgon samtidigt är jag väldigt exalterad. Blir mycket spännande. Mamma har lärt mig tvättA under kvällen jag tror de kommer bli mycket fel, men människorna här verkar vara ganska duktiga på det och yngst som jag är får jag ta mig hjälp av de äldre ^^



Lite pics från avskedsmiddagen hos pappa förra veckan..
Nattinatti, önska mig lycka till till första skoldagen imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Lycka till imorn älskling ! det kommer gå super dubeer bra :D:D pusss

2009-08-30 @ 23:21:58
Postat av: Jasmine

Lycka till älskling!

2009-08-30 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0