ellisälskling hela tjugo år!

Grattis min finaste på födelsedagen, vi ska fira damen med lite skumpa och en sväng förbi hörnan! Jag gillart! (;
Idag har de varit fullrulle hela dagen, massa shoppning på Ikea vart de och jag är nu helt redo för att flytta hemifrån. Nicole gullinuffsan var rätt osocial tyckte jag då hon hela tiden sprang runt på Ikea själv och jag var inte speciellt välkommen till att få gå med henne.. lite sugit tyckte jag men sedan visade de sig att damen handlade på som en tok men i själva verket var i princip allt till mig, min bästa Nicole, jag vart så rörd när hon köpt en extremt stor korg och bara proppat i nödvändigheter som jag kan tänkas behöva i min nya lya. Jag älskar dig, de vet du! TACK! .. Och nu vet du vad som gäller INGEN 20 års present, annars blir de en fittspark på den. waha!

.. herregud, de går så i vågor .. Jag flyttar på fredag, bort från tryggheten. Jävlar vilka vuxenpoäng jag borde få. Varsegod och ös på hur stolta ni är över mig (; .. hihi, nej men helt ärligt så är jag stolt. Riktigt stolt över att jag gör de här, utan någon att luta mig mot. Att jag gör det. Ensam. Jag ska bli en grym socionom. tamefan, klart jag ska bli de..

Imorgon ska jag hinna med att träffa Eve, Chanelle och Linnea innan jag fortsätter med de sista packandet. Bruna mig på solarieöarna och sedan äta en avskedsmiddag hos far min. Sedan dricka alkohol med den nyblivna tjugoåringen (göra mitt bästa för att inte bli sentimental och tjura som i lördags). Efter de hem till mori för att rent ut sagt bara räkna timmarna tills jag åker..

Pussopuss!
ps. i love you ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0