I Övik ..

Hej älskade finaste mina!
Resan har gått bra och nu sitter jag här i mitt rum som såg ut som en cell i verkligheten också. Lite tråkigt att vi kom till ett ostädat rum som mamma nu fått städa. Men men, de blir nog bra när pappa och Monica kommer med mina saker nästa helg så jag får inreda på riktigt då! Det ser jag fram emot. Känns riktigt tungt att vara här jag är så glad att jag iallfall har min mams här för annars hade jag nog bara suttit här och tyckt synd om mig själv. Vet inte varför jag blir som jag blir men känner mig helt folkskygg och vill bara sitta här inne. Har träffat några stycken från korridoren de verkar trevliga och bjöd in mig till korridorsfesten som ska ske ikväll så jag ska göra mitt bästa för att våga ta mig ut! Jag tror jag har en mamma som kommer putta ut mig annars. Jag ska göra ett försök.

Idag har vi varit och handlat och haft oss, kollat stan lite. Imorgon ska vi ta en promenad för att se vart skolan ligger och storhandla mat. Sen måste mor min lära mig och tvätta innan hon åker härifrån annars kommer jag stå här i missfärgade kläder eller bara kläder som luktar skit. Då lär jag garanterat inte få några vänner. ^^

fick ett fint avsked igår med mina pärlor, mycket tårar bara ..

Jag tänker på er, önskar ni kunde vara här med mig.
Jag älskar er.

Bjuder på bilder på mig och mams! (; enjoy, haha!


ps. Ellis kolla in hörnan, tavlan är redan uppe :')

Kommentarer
Postat av: bestefar

och feina strumpor har du på dig :')

SAKNAR DIG ÄLSKLING!

2009-08-28 @ 18:31:34
Postat av: ellis

Åh älsklingen! Vad bra den passar in! :O



Saknar dig redan mitt hjärta. Hoppas korridorfesten ikväll blir kul! <3<3<3

2009-08-28 @ 19:44:08
URL: http://sederblad.blogg.se/
Postat av: Gaby

Du är så fin lilla söta Fia. Det kommer gå så bra för dig därborta, tänk så mycket spännande som väntar dig, medan vi fortsätter att leva vardagen i Märsta =P.

Ha så kul ikväll! Pussitos! //g

2009-08-28 @ 21:15:37
Postat av: Jenna

Min gulleplutt ! ja Sanna kommer putta ut dig ikväll så kommer du säkert ha det skit roligt :D



Jag älskar dig och saknar dig redan jääääättte mkt <3<3<3

2009-08-28 @ 23:35:12
Postat av: Syster

Hörde att du va o spela ölspelet. så du vågade dig ut iaf! Saknar dig, mak hade pratat me farmor hon var också lite sad... Men snart e du hemma igen :D Puss älskar di

2009-08-29 @ 00:59:24
URL: http://livetsomemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0