nattetid ..

Ska strax gå och krypa ner i sängen men tänkte att jag skulle skriva några rader först.. Har kommit igång bra med packningen men fy vad jobbigt de är. Oliver kom för att göra mig sällskap en stund och de var en välbehövlig paus för att få slippa tänka på flyttkartonger en stund. De är inte lätt faktiskt, att packa ner hela sitt liv .. De är mer saker än vad man tror och man vill ju gärna inte glömma något när man är femtiotvå mil bort. Det måste göras noggrant helt enkelt.
Har även träffat Cecilia och Lisa idag, vi spanade in Lisas nya lägenhet och hängde där en stund! Alltid lika trevligt att träffas sådär! :)

Under kvällen har jag spenderat min tid här framför datorn, har lyssnat på musik och fått in lite bilder på facebook från i lördags. Tyvärr är jag för torr för att hålla i en kamera, glömmer bort att ta bilder! Vart mest bilder när tjejerna var här men de var iallafall något. :) Vill passa på att tacka för alla avskedspresenter, ni är för fina alla mina pärlor.

Nu ska jag fortsätta med att försöka döda ett äkeldjur som har glidit runt i rummet i flera timmar. Han är odödlig tror jag,  jag har misshandlat honom i tappra försök för att han ska dö. Men inte, han har blivit av med två ben och jag fick även in några rejäla smällar men de lilla snusket flyger iväg en stund, då jag tror han åkt under sängen eller något för att hitta en fridfull plats att dö på men nej nej han är tillbaka några sekunder senare för att börja irritera mig igen..

Bjuder på två sjukt heta pinglor btw!
haha, om ändå alla kunde vara som oss (;

 













Nattinatt, pussopuss!
ps. I love you ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0