Nattetid

Nu ligger jag i sängen som faktiskt är väldigt skön, jobbigt att den är så liten bara. Är ju van att kunna breda ut mig. Kvällen har varit lugn, småpratat med lite folk och sedan har jag och mori legat och tittat på Bride Wars, trevlig film enligt mig! :) Har träffat en kille som ska börja andra året nu som socionom som gett mig massor med råd och tips.. Ska även få köpa massor av böcker av honom för typ inga pengar alls. Känns toppen att ha någon som faktiskt har samma mål som jag då ingen annan jag träffat pluggar till socionom. Enligt honom låter de toppen men också jävligt tufft. Han har skrämt upp mig lite men de ska nog gå bra de här. Men lätt kommer de ju garanterat inte bli. Men jag ser fram emot de, riktigt mycket! På måndag sätter alltså skolan igång, som jag uppfattat de är de mest upprop och sådant då, ska bli spännande att se vilka människor som kommer gå i min klass! Sedan är de ju också insparksveckan som tar start då.

Schemat för det är: 
Måndag:
lära känna kväll, SKÅL!
Tisdag: SKÅL!
Onsdag: Barrunda, SKÅL!
Torsdag: Vinbrännboll, SKÅL (Och ja ni läste rätt, vid varje kon man stannar på ska de drickas vin.) Roliga påhitt norrlänningar har för sig!
Fredag: Fin middag då alla har chans att lära känna varandra. Har verkligen fått de förklarat för mig att man ska vara fint klädd så tacka gud för att jag tog med mig en klänning iallafall. SKÅL!


Har även fått de förklarat för mig att de är en jobbig vecka i skolan då det flesta kommer halvslitna och typ sover sig igenom dagarna .. Känns faktiskt inte som att de är så konstigt ;) Tror de kommer bli riktigt roligt! Förfesten på måndag börjar redan kl 17.00 så de är ba tagga till! ;) Tror de var bra med en filmkväll idag. Hi!
Sen kommer min kära Dudd och besöker mig i veckan, ska bli riktigt roligt, så planen är att gon ska med på barrundan. Yäj! I'ts going to be a goooood week!

Nu ska jag titta på One three hill sen blir de sova. Imorgon ska jag och mamma ut på stan för att leta efter en kuvertväska till mig tills på fredag och bekanta mig lite med staden så jag hittar till skolan. Efter de ska hon lära mig att tvätta, herregudars hur ska de gå.. ^^ nattinatti! Pussopuss!

Kommentarer
Postat av: bestefar

det låter ungefär som sommaren i märsta, så det kommer du klara utan problem mitt svein!



jag tänker på dig hela tiden!

2009-08-30 @ 12:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0