nio sketna dagar kvar ..

Ser ni så fint de blivit? (: tack min fina matilda för designen!
Idag har jag och mori varit hurtbullar och storstädat hela lägenheten, de händer inte ofta!
Men med tanke på att hela lägenheten kommer vara full med människor på lördag då min avskedsfest ska äga rum kan de ju vara mys om vi inte behöver dansa runt med damråttorna.

I måndags vart de spontan utgång i staden med tilda och nadja, mycket trevligt att få lite tid med pärlorna innan jag åker.
Gårdagen spenderades i rosersberg hos min "extra mamma" Camilla som hon så fint uttryckte sig. De är verkligen uppskattad tid med henne!

.. och en sak till, jag kunde fan inte känna mig mer förvirrad just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0