söndag!

Mamma har varit duktig och fotogaraferat en del under resan, så här kommer alltså några bilder från fredagen när vi kom! Start från arlanda, haha!


trött tjej på arlanda vid sjutiden ..


Letar sig fram på torget efter mitt boende. Jag bor i huset där O'learys skylten sitter (om ni ser ;))


Hittade sedan mitt namn vid porttelefonen!


Utanför porten (y)


Och den fina utsikten från mitt rum! .. haha vi är lite små nördiga, men nu fick ni lite kort iaf. Ska ta lite bilder på korridoren och så. Sen lär de bli mycket bilder i veckan för då är de party! Jag gillart!

Idag har jag och mamma shoppat lite, vart lite nödvändigheter till skolan, lite mat, en kjol och ett linne och en hårfön. Hårfönen kändes som en bra investering då jag fått de förklarat för mig att de kan bli ca trettio minusgrader här på vintrarna och då kan de vara bra att inte ha blött hår! hi!

hörs sen, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0