systrami

Nu sitter jag här med gråten i halsen och snörvlar.. skulle precis logga ut innan jag går in på storasysters blogg .. så fint skrivet, och jag vill inte vara henne så långt bort. Hon kunde inte formulera sig bättre: ingen kan skämta som vi, ingen kan skratta som vi. Åh vad jag älskar dig fina fina fina storasyster! .. Tack för all hjälp och förlåt för mitt hets .. jag kommer sakna dig, varje dag varje liten sekund.

Fina ord från systers blogg:
"Fia du kommer ihåg vad du hade sagt till mig när vi var små och åkte in i biltvätten som var fruktansvärt läskigt för mig ;)  "Men Emma du behöver inte vara rädd, jag är ju här"

Älskade Syster vad jag kommer sakna dig!! Jag får väll köpa mig en luftmadrass o komma upp o du glöm aldrig Du behöver aldrig vara rädd för jag finns här!"


jag kunde inte vara mer lyckligt lottad att få en sådan fin människa till min syster,
jag har dig att tacka för så mycket.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaha, nu gråter ja me! Fint skrivet!

2009-08-26 @ 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0