tretton dagar kvar ..

Tiden går för fort för att jag ska hinna med, tretton ynkliga dagar kvar. Ska utnyttja tiden till fullo nu, ses vi på corner ikväll? ;)
Igår var de kräftskiva/tess födelsedag. Mycket trevligt :) Och idag blir de kräftskiva hos Lina .. Life is good, varför äter man typ inte kräftor varje dag? jag skulle kunna göra de, fan vad nöjd jag skulle vara då.

Nu sitter jag och väntar på jasminen min för lite fix tillsammans. Pärlan min vad jag älskar dig!

Två kvinnor i mitt liv som jag tänker extra mycket på nu är Jenna, min fru. Jag är så stolt över dig och vill att pojken ska komma ut nu, och min tiffany, förlåt för att jag är sämst på att höra av mig men vill bara säga att jag saknar dig och jag tänker på dig!

Men pussopuss så länge så ses vi i vimlet! (;


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Hej bloggarn! Nu har jag hittat hit och från och med nu är du med bland favoritbloggarna ;) (du är du en i mängden bland 37 bloggar med andra ord... hoho).



Du är bäst, skriv mycket. Herregud 13 dagar, det är ju ingenting :( Jag älskar dig! <3<3<3<3

2009-08-16 @ 13:05:51
URL: http://sederblad.blogg.se/
Postat av: jasmine svein

jag älskar dig!!!!!!!!!!

2009-08-16 @ 17:57:17
Postat av: Jenna

Åh sötnos :D vill också att han ska komma ut nu , men hoppas han vill stanna tills december ändå .



Älskar diiig min fuckface<3333

2009-08-17 @ 02:20:27
URL: http://jnasandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0