två och en halv vecka kvar ..

Missed me? ;) alla mina tusentals läsare förlåååååååt för dålig uppdatering, och med de menar jag min fru Jenno som spanat in bloggen varje dag för att få lite underhållning ;) ..

Inte lång tid kvar nu, känns ganska jobbigt .. Jag är ju så hemmakär! Men samtidigt är de en sån möjlighet för mig och jag är extremt exalterad för vad som väntar mig. Men många tårar har de redan blivit och fler kommer de ju faktiskt bli. Kan knappt titta på min lillan, min nadja utan att jag fäller en tår. De blir så blödigt mellan oss!

Men men kanske dags att berätta lite om min LILLA LILLA lya som jag kommer flytta till. Flyttar in mitt i Öviks lilla city  för att inta alla miljoner barer som kommer finnas runt mig, partysessan har landat! haha .. Kommer att bo över en nattklubb, känns sådär. Nog för att jag inte är en åttioårig kärring och jag kan festa ganska duktigt, men vafan inte fredag och lördag i tre år, hoppas att fyllesvinen är tysta när jag behöver vila öronen och få sova lite. Men nog är de ju positivt när man kanske lyckas bli lite för glad i hatten, (och ja de är helt sant de kan faktiskt hända mig med ^^) då är de ju bara tralla uppför trappen och hoppas att man är tillräkligt klar så man inte rullar ner igen, så är jag ju hemma i min hela (hör och häpna) 14 kvm lya! lucky me! Ja, de är stört litet och ser ut som ett fängelserum. Jag tror jag kommer trivas som fisken i vattnet ;) .. Femtio andra studenter kommer bo i samma hus som mig så man kan ju hoppas att de finns lite drag i människorna, annars kommer jag längta ihjäl mig efter mitt kära corner och mina onyktra vänner.

Men nu till roliga grejer, har haft en sjukt rolig sommar och de har skapats en hel drös med intern skämt mellan mig och Nicole och Jasmine, haha vi har haft så roligt! Så tack mina svein för att ni gjort mina sista veckor i märsta så jävla bra. Grabbarna drog till Gotland så då snodde jag Nicoles karl plats så nu har jag flyttat in! Trivs som firren i vattnet med den kvinnan, hon är rolig när hon är tröttis (varför de? jag är chill och du är chill) haha .. 



<3


Herregud nu vart de mycket att läsa, pallar du trycket nu jenna? ;) Blogga'rn is in da house!
På återseende snyggisar! Pussopuss!

i hope the world is good to you


 


Kommentarer
Postat av: Jenna

ja jag pallar :D sånna inlägg vill jag se minst engång per dag tack !



Pusselipusss

2009-08-11 @ 00:13:32
Postat av: Nicole

haha det är inte lätt när man är trött .. håller med jenna sånahär inlägg vill vi se mycket mer av :D <3

2009-08-12 @ 14:58:36
Postat av: D

haha trodde du skulle slå igenom som brunettsofia, hoppas du har kvar iderna som du hade i gymnasiet hahaha :D

<3<3 ses i övik :D

2009-08-13 @ 16:07:32
Postat av: Emma

ÖKA ÖKA FÖ FAAAAN.

2009-08-13 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0