inte utan min mamma och inte utan min syster.

Har kopierat upp alla böcker nu tills tentan så det känns himla skönt att ha allt klart. Var även och handlade lite mat, så nu ska jag nog ha mat så det räcker tills jag kommer hem. Min fina syster hade satt in pengar till mig utan att jag äns visste om det, vart helt varm i hjärtat. Tack igen, så nu ska jag klara mig tills jag kommer hem. :)

Tänker lite extra på mamma idag, en fantastik människa och mamma som alltid gör så gott hon kan. Jag älskar dig!

Jag berättade för mamma idag om att jag köpte en chokladkalender men att för mig är de mer som en nedräkning tills jag får komma hem, mamma föreslog då att jag kan äta upp alla från 24-18 och sedan räkna neråt varje dag, de var en strålande idé så det tänker jag göra istället! Ifall någon ville veta! .. haha

Nu ska jag titta på DH strax och försöka plugga lite samtidigt.
pussopuss


Kommentarer
Postat av: Emma

Så dåligt, erkänn att du var bara sugen på choklad =)



PUSS

2009-12-01 @ 22:21:55
URL: http://livetsomemma.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ni är alla så fina människor, puss!!

2009-12-02 @ 13:01:36
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0