Ska de inte vara snö i Norrland vid det här laget?

Jag är lite besviken på Övik och Norrland, förväntade mig en riktig vinter med massor av snö som vi aldrig får hemma längre. Vissa dagar vräker de ner stora snöflingor och jag blir lika lycklig varje gång, två timmar senare spöregnar de. Skit korv, och inte blir de mer snö när jag kommer hem heller.

Pratade precis med pappa, min fina pappa. Han och Emma kommer och hämtar mig på fredag när jag kommer med bussen in till stan. Jag är så glad att jag hinner få träffa honom och Monica innan dom far iväg till värmen och till Veronica och Johan .. Hade jag åkt hem den artonde har jag inte hunnit träffa dem så de glädjer mig mycket. Vi ska ha middag på lördag, herregud vad jag är glad. Att äta middag med sin familj kan göra mig så cplycklig!

Nej men nu ska jag få arslet ur vagn och sätta igång pch duscha, äta frukost och plugga.

BTW, jag klara hemtentan! fuck me, im goooooooooood! (;

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej kusin;) Du, jag kan berätta att vi har inte det minsta snö här uppe i ännu mera norrland heller:/ Bara slask och regn. Vi får hoppas på en vit jul i alla fall! Kram

2009-12-09 @ 10:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0