snabb som vinden

Idag mina vänner har jag varit effektiv, jag har städat som en tok. Skurat av lister och dörrarna och gudarna ska veta hur min damtrasa såg ut efter den omgången. Svart som natten för er som inte förstod hur illa det var. Jag är ganska duktig på att hålla ordning men kollar man närmare så är jag en riktig gris trotts allt. Jag har även tvättat och imorgon får jag bara använda mina fula kläder, allt annat är nerpackat. För de har jag också hunnit med idag, packat klart. Jag vet inte alls vad jag ska syssla med imorgon för att få tiden att gå fort så det blir fredag. Jag skulle ju alltid kunna plugga men de är så tråkigt .. Ska pussa på några av mina vänner iaf innan jag åker, kommer sakna mina övikstjejer!

Nu har jag precis avslutat ett samtal med Nicole, vi pladdrade väl på i mer än en timme. Som alltid ungefär, alltid lika trevligt. :)

Nu ska jag väl hoppa i säng, kan dock inte sova på nätterna för de ända jag gör om nätterna är och tänker på Jennas förlossning. Jag börjar bli väldigt nervös nu och sjukt exalterad .. Men blir så orolig att jag kommer vara sämsta stödet och typ stå och gråta i ett hörn. Vet ju inte äns hur videokameran fungerar än, (Jag ska filma händelsen, Jenna får vara beredd på en skakig video.) Men hon ska visa mig det direkt på fredag då kanske jag blir lugnare. Åh vad jag längtar efter att få se hur lillplutten kommer se ut, ska bli spännande och se hur vi alla kommer hantera situationen. Jag och Jenna och hennes mor. Ska bli spännande och se om Jenna kommer bli hitler som hon själv tror eller om hon kommer hålla sig lugn.. Jag får ju höra både de ena och de andra bara jag vinner över henne på yatzy så jag tror nog också mer på de första alternativet. Men hon är så söt mitt hjärta, hon berättade att hon är så rädd att hon kommer såra mig eller hennes mamma genom att kanske vara elak under hennes smärtor. Jag förklarade att de är det minsta hon behöver oroa sig för, som sagt är man vän med Jenna får man stå ut med mycket skit under hennes dåliga dagar så jag känner mig väl förberedd. (; De här är också ett sådant tillfälle som hon får kalla mig vad fan hon vill, de tycker jag att man får när man ska klämma ut en tre och ett halft kilo människa ur sin mutta. Åh vad jag längtar älskling, jag är livrädd men jag längtar! Jag älskar dig!

Nu vart de ett längre inlägg än vad jag trott.
Nu kan jag säga imorgon, jag kommer hem imorgon.
LYCKA LYCKA LYCKA!
Åh vad jag ska pussas med min man då..

Kommentarer
Postat av: Jenna

Du e så söt haha , jag tror att du kommer vara bästa stödet , inget och oroa sig över . Vi är ju som sagt nybörjare båda två på det här så vi får ta det som det kommer ! Och det känns skönt att jag får kalla dig vad jag vill, det här kommer inte bli nån dans på rosor för dig och mammsen känner jag på mig :)



Jag längtar också , men är livrädd samtidigt ! men vi ska nog fixa det här :D IMORN ses vi !! Älskar diiiig <3<3

2009-12-10 @ 14:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0