SUPRISE!

En vanlig onsdag trodde jag.. Men herregud ibland kan man ha fel, satt på världens längsta överraskning och sen när vi skulle gå hem började Maja att sega sig som fan och helt plötsligt så stannar Jonas och hon upp när vi ska gå över vägen, jag hinner gå över vägen och undrar vad fan dom håller på med, dom söger åt mig och komma tillbaka för att det är någon överraskning jag fattar ingenting och går irriterat tillbaka, helt plötsligt från ingenstans hoppar Nadja fram .. jag fattar ingenting, vänder om och börjar storböla, min fina nadja! Fattar fortfarande inte att hon är här men här sitter hon nu i mitt rum. HELT UNDERBART! Är fortfarande i chock .. haha, så lycklig i detta nuet :D, nej men nu ska vi fortsätta umgås blev bara tvungen att skriva av min lycka :D, hihi tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0