underbara måndag

Tror aldrig jag tidigare skrivit eller sagt underbara måndag, men idag är inte vilken måndag som helst .. De är en måndag som jag bokat min resa hem och inte till den artonde som de var bestämt från början utan till den elfte, (NU PÅ FREEEEEEEEEEDAG) !!! Åh, jag ska hem :') Jag är så lycklig nu. De har varit en tung helg så jag valde att åka hem tidigare, för nu behöver jag energi, jag behöver komma hem. Hem till min fina familj, hem till min pojkvän, hem till mina tjejer. Åh så jag saknar er. Vi ses om fyra dagar, fyra sketna dagar.

Så nu har jag mycket och stå i innan jag kommer hem:
- äta upp all mat jag har (?)
- tvätta
- fixa med all skoltjottafläng, så jag har med mig allt hem som jag behöver till tentan
- städa så de är fint när jag kommer tillbaka
- äta upp julkalaendern (y)
- packa, massor måste jag få med mig! Jag stannar ju hemma i nästan en månad! HÖR NI?! EN MÅNAD HEMMA!
- pussa på Maja varje dag för henne kommer jag saknar bajsmycket

Nåväl, ikväll ska jag, Kajsa och Emmelie ha julmys. Vi ska dricka varmchoklad och äta lussebullar och kolla på mysteriet på greveholm! De var fan den bästa julkalendern ever, vad är de nu? Vuxna människor i tighta dräkter som ska föreställa hjältar (?) COME AN! vem försöker ni lura, nej tacka vet jag mysteriet på greveholm. Ska bli väldigt mysigt, och på de är vi lediga imorgon också! Toppen! :) Mina tjejer!

Nu sitter jag och väntar på svaret från vår sista hemtenta, jag är ganska nervös då de inte gick så bra .. Orkar inte riktigt med och göra om den nu innan jul när jag redan har tretusen saker att göra! BLÄ! men men jag kommer hem så jag ska inte klaga!

VI SES SNAAAAAAAAAAAART! JAG ÄLSKAR ER!


Kommentarer
Postat av: svein

längtar ihjäl mig!!

2009-12-07 @ 15:15:41
Postat av: Jenna

JAG ÄR ÖVERLYCKLIG !! :D:D hihi <333

2009-12-07 @ 15:24:08
Postat av: Nadja.

Tänk att en människa kan göra så många så glada och förväntansfulla och få en att känna så mycket saknad! Kul att du kommer hem tidigare, förstår att du har en enorm hemlängtan! då ses vi ju snart igen, blir inte så längesen sen sist! Wihooooo <3<3<3

2009-12-07 @ 15:35:49
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: Tilda

Åh så hääärligt, en hel månad också!! Håller tummarna för att tentan gick bra, så ses vi snart babee! <3 (btw, sunes jul var den bääästa julkalendern ;) hi!)

2009-12-07 @ 20:11:03
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0