<3

Jag tittar på bilder och inser faktiskt inte förrän då, att en av de finaste männsikorna i mitt liv ska få ett barn. Det är ett liv som växer i henne och som hon nu snart ska vårda med sitt. När jag ser på henne ser jag en glädje som inte tidigare funnits där, ett barn är snart hennes men innan de är dags så ligger han under hennes hjärta i några veckor till tills han kommer ut till hans mamma som kommer vårda honom så väl. Jag hade mina tvivel till graviditeten att hon inte förstod vad hon gett sig in på. När man ser henne ser man en sprallig tjej som har många oseriösa sidor men tittar man lite närmare ser man en omtänksam människa med världens största hjärta. Idag skulle jag aldrig tvivla, inte en ända sekund. Jag tvivlar inte på hennes förmåga som mamma, jag vet att hon alltid kommer göra sitt bästa och att hennes barn inte kunde komma i tryggare händer. Jag beundrar henne, mitt hjärta. Jag visste inte att man kunde älska någon så mycket som man inte äns har träffat än, men när jag ser på henne och hennes växande mage så är det så mycket kärlek. Jag ser hur hon längtar och det kommer vara den finaste stunden i hennes liv. Jag ska vara med, jag fick äran. Av alla människor på denna jord ville hon att jag skulle vara med när hennes Milo kommer till världen, jag blir fortfarande rörd av tanken. Många säger att de kanske inte är en bra idé, att en förlossning är svår att delta i när man själv inte fått barn. Kanske har dom rätt, men jag skulle aldrig någonsin tveka. Hon vill att jag ska vara med och delta i den finaste stunden i hennes liv. Jag ska få vara bland dem första som får träffa den viktigaste personen i hennes liv. Jag längtar, lite mer för varje dag som går. Jag hoppas att han inte riktigt vill komma så tidigt som de är sagt så jag hinner ta mig hem. 

Milo, älskade unge jag längtar efter dig! Men ha inte så bråttom för jag vill vara där och hålla din mamma i handen. För du förstår, hon är mitt hjärta och jag kunde inte vara mer stolt över henne.

Jenna Sandelin, du är aldrig ensam
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: tilda

men gud,du fick mig nästan att gråta. så fint skrivet. <3

2009-11-08 @ 13:03:22
Postat av: Jenna

hej jag sitter o storbölar , vet inte vad jag ska säga e helt tom på ord men gu va jag älskar dig min Fija <3

2009-11-08 @ 23:23:50
Postat av: Jenna

Och jag ska tvinga Milo stanna kvar tills du är hemma igen , för du ska vara med .. Det bara är så och om Milo förstår hur mycket du betyder för mig så vill han inte komma ut innan den 18 de för min skull ! <3

2009-11-08 @ 23:29:54
Postat av: anna

om milo kommer tidigare ska anna vara med istället för fisan

2009-11-12 @ 16:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0