,

Har inte mycket att berätta, sovit halva dagen.. Borde ha pluggat men orkade inte. Dum som jag är sparar jag det till helgen, men spela roll egentligen när jag inte har några pengar så kan jag ju lika gärna plugga! Imorgon ska jag och Maja titta på twilight filmen. Ska bli mycket mys. Jag anser dock att det är överskattat skit men Maja är som besatt så jag ställer upp för laget (; Hon har läst böckerna för fjärde gången. Hej på dig nörd! haha .. Nej men fina Maja, lite nördig kan hon ju ändå få vara. Ska bli roligt att få hitta på något iaf nu när det är så grått och tråkigt ute.

Pratade med tiffany idag för första gången på evigheter, underbart att få höra hennes vackra stämma. Får mig att längta efter henne ännu mer bara. Men mycket skratt var det och ett kort samtal vart betydligt mycket längre. Som vanligt när man talar med den tjattermajjan (; ..

Hade en trevlig diskussion med Maja och Alexis om sjuksköterskeyrket är ett manligt yrke eller inte. Maja tycker de, inte jag och Alexis. Han pluggar andra året men ville tydligt förklara att han ska bli ambulansförare och inte sjuksköterska. Han uttryckte det som att typ vara läkarens bitch. Haha då fick han mig och garva, lite sanning finns det väl ändå i det? ;) 

Imorgon börjar jag inte förrän ett så de ska bli skönt att få sova ut lite.
Aja, de var allt. Pussopuss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0