GOOD NIGHT.

Stand upen var bättre än väntat och visst fick vi våra skratt! De var en trevlig torsdag det. :) Nu ligger jag i sängen och glor, ska sova strax. Imorgon får vi hemtentan som ska vara klar på måndag, så ni kan ju gissa vad jag ska pyssla med i helgen. YÄJ! Usch jag vill ha jullov nu. Har föreläsning till klockan fyra imorgon, blä för alla föreläsningar. Jag gör ju fan inget annat ^^

Ett samtal som jag hade med Ellinor och Maja slutade rätt kul.. haha enligt oss iaf. Ja som sagt såhär löd det; Jag avslutade ett samtal med Oliver i telefon och vi pratade då lite smått om att han antagligen ska komma och hälsa på snart, och då berättade jag att oliver kan vara rätt "blyg" när man träffar honom första gången och då utbrister Maja; JA MEN DE ÄR VÄL FAN BÄTTRE DET ÄN ATT BLI VERBALT VÅLDTAGEN SOM NÄR MAN TRÄFFAR VIKTOR (hennes pojkvän)  FÖRSTA GÅNGEN! .. haha .. jag dog lite grann, ViKtor kan vara ganska pratig av sig.. haha de var dagens de ;)

Jag älskar dig Nicole, genom allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0