HAPPYFRIDAY!

Nu har olli anlänt till min lilla lya, känns helt lovley och ha han här. :) Vi har nu tagit oss ett (äkligt) glas vin, jag köpte fel .. bö. Och ska strax börja tagga till på förfest och sen olles! Vad mer kan jag säga att jag är lycklligare än jag varit på länge, MIN OLLI!

Min data mår inte så bra för stunden då den har blivit attackerad av virus så jag får skriva på ollis, bjuder även på en bild på mig och grisen. Hans cam är dock sämst, men men de är alltid något (:

Happy friday allihopa, för de ska vi ha! PUUUUUSS!


Kommentarer
Postat av: Nadja.

att lyssna på en depp/kärleksfull låt och se detta inlägg med bild.. HALLÅ jag blev vattnig i ögonen! :') <3<3<3<3

2009-11-27 @ 21:07:36
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: Tilda

söööötisar! ha en så rolig kväll! PUSS <3

2009-11-27 @ 23:26:24
URL: http://assumed.blogg.se/
Postat av: Jenna

snyggingar :D<3

2009-11-29 @ 00:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0