JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: anki

haha ja, jag har tröttnat på att laga mat nu så jag kör in nått i ugnen eller steker nått i stekpannan.. haha. Ja onsdag är snart här! Tur att jag är tillräckligt stressad för att ha ont i huvet/må illa hela tiden så jag inte kan göra nått annat, 130 kronor kommer man verkligen inte långt på.

Verkligen har man bevisat det, och det är egentligen sjukt att bara ta sitt pick och pack o flytta till en ny stad. Jag var inte ens säker på att jag skulle flytta förns jag fick antagningsbeskedet (jag var mer säker på att jag INTE skulle plugga), det fick jag på måndagen, på tisdagen skickade jag in alla papper till CSN och bostad västerås och på torsdagen vaknade jag klockan 8, spännd på vad som väntade och mycket riktigt så hade jag fått ett mail. Jag fick välja bostad helt själv (egentligen tilldelas dom ju men det fanns ca 300 lediga) och jag fick en URBRA lägenhet, den ligger 200 meter från skolan 500/300 meter från centrum och i ett område som (tydligen) alla vill bo i! jag bor egentligen I centrum, fast det tycker jag egentligen inte själv, jag bor ju inte mitt bland affärerna.

Jag har inte åkt hem så mycket, 3 ggr sen jag flyttade hit, först tog det en månad, sen en månad till och sen mindre än en vecka, men det var för attjag jobbade 2 helger i rad och var på Melissa Horn. Nästa helg ska jag och Fredrik åka hem också på julbak, första gången som han träffar min familj så det ska bli spännande.

Åh vad mysigt med besök från honom, jag älskar besök hemifrån! man vill visa allt och manvill egentligen att alla ska vara här HELA TIDEN.. haha!

Jag är jätte-"nöjd" med mina vänner här i Västerås, dom är underbara allihopa, om än att dom är få men jag känner mig itne som en utböling iafl :)

Sköt om dig sötnos!

Puss puss!

2009-11-20 @ 11:51:09
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0