jag tror de blir ett långt inlägg ..

Hej mina fina! .. Ber om ursäkt för dålig uppdatering men min data attackerades av virus och har legat och vilat tills idag, nu har jag formaterat om skiten så nu vill den förhopnningsvis fungera finfint. Fick lite ont i hjärtat när alla mina favoriter försvunnit på datan vilket betyder att alla mina bloggar är borta.. Jag minns ju knappt hälten av namnen på dem. Satan .. Men men, resten satte jag på ett usb minne så bilderna är kvar iaf.
Den dåliga uppdateringen har ju självklart med att jag hade karln min här i helgen så jag var faktiskt upptagen.. Åh så underbart vi har haft det. Fick sånt lyckorus i hela kroppen när jag mötte honom på busstationen! I fredags hängde vi i korridoren med gänget och förade lite och sen begav vi oss ut! Ingen höjdar kväll på Olles direkt, de var rocktema så jag och Olli försvann lika fort och köpte pizza och gick hem och mös istället. :) Resten av helgen har varit lugn, vi har myst och kollat film och spelat en jävla massa kort .. ;) Dålig förlorare är han minst sagt, ^^

Igår hade jag en sådan sperationsångest, de var så hemskt att veta att han skulle lämna mig och hur mycket jag än kämpade så vägrade mina tårar att sluta rinna.. De som var mest jobbigt var att jag visste att han skulle hem, hem till märsta.. Jag ville åka med, hem till mamma. Allt kom på en gång och jag längtar efter alla så mycket just nu så de var tungt att jag var tvungen att stanna kvar. Men sen träffade jag gruppen och pluggade så redan då kändes det bättre. Nu är de bara nitton dagar kvar tills jag får komma hem. Åh så underbart. Men kort och gott kan jag summera den här helgen som den bästa på länge, min fina olli.

Idag har jag haft redovisning och det gick kalas, sen har jag bara underhållit mig med att städa och tvätta. Vardagarna i övik är inte mycket roligare än så. ^^

Satt även och kikade på korten från Nicole och Jessicas glitter&glamour fest i lördags. Först och främst måste jag bara säga: VAD FINA NI VAAAAAAAAAAAAAR! Och för de andra kändes de tungt, blä.. Jag har varit med och firat Nicoles födelsedag sen vi var fyra i princip så de kändes ganska sugit att missa hennes stora 20 års dag .. Men men de kan inte hjälpas, men jag saknar er alla, extra mycket nu!

Nu väntar jag på att min tvätt ska torka så jag efter de kan lägga mig och glo lite the hills innan jag somnar! (:
Lite bilder från helgen kan ni också få, tyvärr är de inte många men min kamera är ju borta så man får nöja sig med vad de andra tar! Pussopuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0