KAJSA!

GRATTIS GUMMAN PÅ FÖDELSEDAGEN! På fredag firar vi på riktigt!


Kommentarer
Postat av: jenna

tror nog inte det nån fara :) det va bara lite förvärkar och idag har jag mått toppen som vanligt så det nog lugnt :P tror han e faktiskt kvar tills du kommer :D <3

2009-11-24 @ 20:53:06
Postat av: Kajsa

Tack gumman:D

2009-11-24 @ 21:39:43
URL: http://kajzanilsson.blogg.se/
Postat av: anki

Ja nu har lönen kommit, dock har jag inte ens 3 000 kvar efter hyran & räkningarna.. ush!

Jag ska hem till helgen med pojken så jag får handla lite på söndag istället, haha :)

Ja, så var det för mig också "varför inte?" .. man kan ju hoppa av om det känns fel, men du får ju liksom en bredare framtid när du pluggar vidare så det är ju värt det.

Tar du både lån & bidrag? :)

Nej precis, bor i en etta på 38kvm i ett studenthus, det finns "rum" här också har jag för mig men jag skulle aldirg kunna komma från ett hus till ett litet rum att sprida ut mig på, aldrig. Dock ligger hyran på 4300...

Hur bor du? rum? lgh?

snart kommer kärleken till dig också! :D snart,snart!

Ta hand om dig, puss sötnos!

2009-11-26 @ 11:55:15
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0