SHULULULUU!


Nu sticker jag iväg och lökar satan, (tränar alltså)
TJINGTJONG!


Kommentarer
Postat av: jenna

duktig tjej :D<3

2009-11-17 @ 20:58:21
Postat av: anki

duktig du är :)

Jag som inte ens kan äta nudlar, fast jag lägger ungefär 6-900 kronor i månaden på mat, jag handlar en gång, kanske två och det räcker, äter inte alltid middag, det blir ju tråkigt att laga mat efter ett tag liksom.

Precis, och jag hoppas verkligen att jag klarar av det, men jag har överbevisat mig själv att jag kan om jag vill!, om jag anstränger mig.. klarade en tenta i kemi, kemiA, vi läste den kursen på två månader, på gymnasiet läser man den väl på ett år? iafl ett halvår! så jag är jättelycklig idag!

Jag ska fortsätta i Västerås, det är det enda stället som flygingenjör finns på så det var ju därfr jag flyttade hit nu och pluggade de här ämnena, och det är bostadsgaranti också, haha! :D Det är exakt tio mil hemma från Rosers till lägenheten här, :)

Vi träffades andra gången jag var ute på krogen, en kompis hemifrån var här då också och i början hörde han inte av sig men efter en vecka fick jag ett sms där han säger att han är ledsen att han dömde mig utan att ha lärt känna mig, han var orolig för åldern, han är 24, snart 25.

Ush, jag skulle aldrig klara att ha långdistans.. måste vara nära, hihi.Förstår att det är svårt för dig, :/ Jag har också hemlängtan men å andra sidan så ska man ju ändå testa sina vingar lite, man blir starkare av att flytta bort från allt tror jag. :)

Jag trivs bra, har haft en svacka men eftersom jag klarade den här tentan så är jag back on track nu!! :) Annars så är det bra med vänner och så, det är precis som hemma, förutom att det.. inte är hemma.

puss sötnos!

Sköt om dig och ha inte för mycket hemlängtan!

2009-11-18 @ 14:24:20
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0