SNÖ

Hejhopp! Japp, nu har helvetet börjat för visst snöar det. Norrlänningarna jublar typ, inte jag. BÖÖÖ! Kallt som satan har det blivit också. Är så glad att min Nadja är här och igår mös vi runt lite på stan, åt middag för att sen trycka i oss ben&jerrys, kollade greys med Maja och påbörjade att se det Notebook innan vi somna så nu tänkte vi lägga oss och slappa och fortsätta och se den. Idag har de känts som de varit Sveriges längsta dag, föreläsningarna intresserade mig inte alls och de var hemskt att gå upp i morse, mycket jobbigare för att se nadja ligga och sova då är de tamefan inte lätt och gå upp. Efter skolan gick vi och åt lite mat på ett mycket mysigt Café och imorgon är de fredag! YÄÄÄJ! Ska bli roligt att verkligen kunna börja underhålla Lillan på riktigt, Nu kör vi kör vi! (; Olles imorgon och glitter fest på lördag. De ska bli super nice, kort dag har jag imorgon också. Slutar redan klockan tolv så Nadja behöver inte vara ensam så länge! Men men nu blire slapp!

Puuuuuuuuuuuussopuuuuuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0