Sometimes eachother is all we need

Jag tror jag har supit bort min kamera. Jag är arg på mig själv. Den finns ingenstans och mamma hittar den inte hemma heller. anusanusanus. Men som tur är tar Nadja med sig sin imorgon så vi kan dokumentera helgen, åh vad jag är lycklig i detta nuet! Min fina Nadja kommer, känns lite konstigt att någon hemifrån ska komma, Jag är mucho glaaad! hihi, visa mitt lilla örsnköldsvik, aaah vi kommer att ha så roligt! ih, idag vart jag även klar med min hemtenta, finally för vilket jävla helvete det varit. Så idag ska jag städa och Dudd ringde nyss och sa att hon var på väg hem nu och dom bilar så hon ska komma förbi en sväng och ska även köpa med sig lite donken till mig, hur söt är hon inte?! I denna stad finns de nämlingen inte Mcdonalds så de är ju alltid trevligt, så slipper jag laga mat också. De gillas.

Vill ligga och kolla The hills också eftersom jag har latkväll men självklart vill det ju inte fungera.

Oliver, jag tänker på dig och önskar att jag kunde vara hos dig och krama om dig nu.
Vila i frid fredrik ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0