Tell jesus that the bitch is back.

Japp, så sög det med bloggandet igen. Men som sagt jag har ingen lust när jag är hemma! .. Nåväl hemresan igår gick bra men efter en spårad helg var jag ganska så sliten. Trött som ett as och lite ledsen. Det kommer jag nog alltid vara när jag ska åka tillbaka, men väl på plats så känns det ändå bättre. Satte mig på planet och glodde ut genom fönstret och efter en stund frågar en herre mig om han kan sätta sig bredvid, ja självklart säger jag och tittar upp och vem var det inte om självaste Peter Forsberg, jag vart helt genered. Så där satt vi, jag och foppa på väg hem till Övik men jag sa ingenting, hade lust att be om en autograf till jasmine (eftersom hon är näst intill besatt i karln), men jag todes inte. ^^ Hon var lite arg och hoppades på en smygbild iaf, men nä inte äns det kunde jag ge henne!

Dagen idag har varit hela sinnesjukt lång och kunde inte vara mer tacksam över att ligga i min säng just nu. ^^ Suttit i skolan hela dagen för att lyssna på redovisningar. Jag dog lite för att det var så tråkigt, min redovisning gick iaf galant för er som bryr er! Efter det har jag packat upp, pluggat och tvättat. Imorgon blir det städdag, vill ju ha det fint när jag får finbesök av lillan på onsdag! (LÄNGTAAAAAAR!!) Jag ska även justera det sista och göra min referenslistan eftersom hemtentan ska in kl tre. Så imorgon kl nio trallar jag till Emmelie och gör referenslistan, vi båda tycker de är ett jävla helvete. Sen tyckte hon att vi skulle äta klämmackor, jag funderade en stund och förstod sedan att hon syftade på toast! Norrlänningar och deras uttryck (; .. Jag ska även springa upp till Kajsa för att titta på hennes lilla vovve som hon fick med sig tillbaka efter hennes hemresa. Det var mycket trevligt att få se alla tjejor igen, utan er hade jag åkt hem till märsta igen!

Dagens händelse idag var när jag får ett sms av mor min som löd: Marcus (lillebror) har hånglat på skolbiblioteket idag!!! .. Haha, han är inte så liten längre plutten. ^^

Nu blir de lite the hills innan jag somnar, meloveyou 

Kommentarer
Postat av: peter forsbergs fru

HAHA, MEN JAG ÄLSKAR DIG IAF! svartsjuktsvein

2009-11-02 @ 23:06:17
Postat av: Nadja.

hahahhahahaha det där om marcus var roligt! PÅ ONSDAG :D:D:D<3<3<3<3

2009-11-02 @ 23:13:41
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: ellis

Vad BRA att redovisningen gick bra hjärtat. <3

2009-11-02 @ 23:28:43
URL: http://sederblad.blogg.se/
Postat av: tilda

hahahahaha, go marcuuus!



<3<3

2009-11-02 @ 23:37:17
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0