Varför sån hets kring twilight?!

Jag kan varken säga bu eller bä om filmen, helt okej. Inte mer än så, Maja var i sjunde himlen. Övverskattat enligt mig, inte enligt Maja jag tror de handlar om att hon är kåt på Edward. Han är ful som stryk enligt mig? haha. Bions popcorn maskin var sönder så det fanns inga popcorn, Maja vart flyförbannad och yttrade sig många gånger om vilken jävla bio som inte serverar popcorn och om den är sönder så bör dom ju laga den. Herre, den människan är inte att leka med när hon är förbannad. haha .. När filmen började vart hon iaf tyst som en mus och försvann i "kåt på Edward" världen. Tusse! Nåväl mysigt hade vi det. Efter det var vi hemma hos Emma och kom nyligen hem. Jätte trevligt med skönsång med stängd mun och massa babbel. Kan nog inte vara annat än trevligt. :) Imorgon visar vädret att de ska bli sol, jag ber till gud för det. Har ju inte sett solen på år känns de som, så då lutar de åt en långpromenad och på kvällskvisten ska vi till Emma för kortspel och lite alkohol på det. Låter toppen.

Nu ska jag kika ett avsnitt av the hills, sen ska jag nanna.
Jag tänker på er och jag älskar er.
Pussopuss!


Kommentarer
Postat av: Tilda

haha fattar inte heller grejjen med honom, JÄTTEFUL!

2009-11-21 @ 18:56:56
Postat av: Sarah.

Jag håller med dig & Tilda, Edward är inte alls snygg!! Men dock hade Jake en jävligt het kropp i nya filmen ;)



Hoppas det är bra med dig sötis!

Puss

2009-11-23 @ 11:44:27
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0