don't show me paradise, and then burn it down.

Är inne på andra dagen tvätt. Nu har jag bara en maskin kvar, thank god.. Så kul är de inte.
Sen ska jag börja fixa mig för att bege mig till Madde, vi ska köpa med oss thai och sitta och mysa innan de blir bio. Har nog aldrig varit så uppskattat med en tjejkväll som nu. Min fina Madde. Jag vet inte vad som hänt, känns lite som jag försvunnit från mig själv, jag är vilse. Men kvällen kommer göra mig gott, de blir en bra dag.

Suttit och pratat med lillan nästan hela dagen på msn, du gör mig lycklig. Du vet det va?
Och jag är så lycklig att du är hos mig den 4 november. Du och jag, min lillan.


Kommentarer
Postat av: Nadja.

<3<3<3 och du gör mig lycklig! LOVEYOU!

2009-10-17 @ 22:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0