En låååång måndag..

Har försökt gjort nytta idag, gick väl relativt bra (?) .. Under kvällen var vi hos Emmelie och där vart de väl mer snack än plugg. Imorgon bitti har vi en intervju med BUP för vårt arbete. Det ska bli intressant, så jag har sagt åt mig själv att jag endast får se ett avsnitt av the hills innan jag går och lägger mig för annars kommer jag nog inte upp imorgon. Blir för sent på kvällarna, jag är alldeles för trött om dagarna ..

Nåväl, har inte hänt så mycket idag. Pratat med Linda Rosing från märsta en stund .. Ellen alltså. Herregud den människan och jag har lite olika syn på utseende. Jag trodde jag var "noggrann" med mitt utseende men när de gäller Ellen har jag verkligen hittat min överman. Imorgon ska kvinnan förlänga ögonfransarna? WTF? Kan man gör det tänkte jag, men tydligen för 1300 kr. HÖR NI?! Hon är galen enligt mig. Men får se resultatet imorgon och de blir säkert fint, men aldrig värt så mycket pengar ^^ Tur att jag älskar dig ändå! Hennes resonemang för det var att man tjänar ju på det i längden med tanke på hur mycket man handlar maskara för. Vet inte vad hon tänkte där för man ska då påfylla ögonfransarna en gång i månaden för 700 kr .. Hör ni själva? "förlänga" ögonfransarna.. haha, trodde jag aldrig skulle säga en sån mening ^^ nåväl, då upplyste jag henne om att man faktiskt inte handlar maskara för 700 kr i månaden. De kunde hon efter närmare övertanke hålla med om, haha pluttan! Så länge hon inte börjar med botox och bröstförstoring så är jag nöjd. Jag gillar hennes rattisar som dom är ;)

Jaja, nog om det. Jag kämpar vidare här i Övik, glad för alla fina människor som finns här.
Sussa sött, jag älskar er. Pussopuss!

Kommentarer
Postat av: övermannen

haha jag vet vilket ditt nya ord är:



ÖVERMAN!



Du har tammefan hittat din överman i allt. Och ja, jag lovar att mmsa resultatet. Hoppas det inte ens syns, hihaho. Då springer jag direkt till botoxkliniken och ber om lips ala kissie. Då jävlar får du se på förändring.

2009-10-19 @ 22:57:59
URL: http://sederblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0