En massa frågor.


1. Vad är sann lycka?

Att älska och bli älskad.


2. Vilken är din största rädsla?

Jag hatar att vara ensam och hoppas att jag aldrig behöver uppleva det.


3. Vilken egenskap föraktar du mest hos dig själv?

Mitt temperament och noll tålamod.


4. Vilken egenskap föraktar du mest hos andra?

Att människor i allmänhet tror sig veta saker om folk och ser ofta med det negativa ögat innan man äns börjar reflektera över det positiva.


5. Vilken levande person beundrar du mest?

Min syster och Marléne Koldrup, För deras stora hjärtan.


6. Hur känner du dig just nu?


Trött, trött och jättetrött.


7. När ljuger du?


Jag vill se mig som en ärlig person och de är jag nog för det mesta, men visst ljuger jag ibland. Vem gör inte?


8. Vad ogillar du mest med ditt utseende?


Mina ben. Otränade fotbollsben är aldrig attraktivt.


9. Vilka kvaliteter uppskattar du mest hos andra kvinnor?

Att man kan prata känslor i timtal och att det sedan övergår till flummerier och skratt.


10. Vilka kvaliteter uppskattar du mest hos män?

Humor!


11. Vilka ord eller uttryck använder du för ofta?


Jag svär för mycket, "men guuuud", jag är nog en typisk stockholmare enligt människorna här, de blir mycket "ba" "asså" och "typ" , haha borde väl ha börjat växa ifrån de där vid det här laget? När jag blir arg kan jag också uttrycka mig med att jag vill ge någon en "fittspark" .. HAHA!


12. Vem eller vad är ditt livs kärlek?

Tyra Edberg


13. Vilken talang skulle du vilja ha?

Jag skulle vilja kunna sjunga och skriva fina texter.


14. Om du kunde förändra en sak med dig själv, vad skulle det vara?


Få bort mitt neggotänk.


15. Vilken är din största bedrift?

Att jag tog mitt pick och pack och flyttade femtiotvå mil bort från de människor jag älskar mest för att satsa på min utbildning.


16. Om du skulle dö och fick återvända som en person eller sak, vad skulle du välja?

Hm, jag vet inte. Men jag skulle vilja vara en man, att vara tjej har jag ju redan testat på (;


17. Vilken av dina ägodelar håller du högst?

Mina smycken som jag fått av speciella personer.


18. Vad är det värsta en människa kan uppleva?

Det är upp till var och en, finns inga små eller stora problem.


19. Vilken är din favoritsysselsättning?

MINA VÄNNER!


20. Vilket är ditt mest utmärkande drag?


You tell me? Skulle ni fråga mina vänner är det nog att jag babblar hela tiden, kan nog inget annat än att hålla med.


21. Vilka är dina favorit-författare?


Har ingen favoritförfattare däremot läser jag nästan bara självbiografiska böcker.


22. Vilken påhittad person gillar du mest?


Hobbitsarna (stavning?) är ju rätt söta, haha jag vet inte!


23. Vilken historisk person identifierar du dig mest med?

No idéa!


24. Vilka är de största hjältarna i ditt liv?


Mina bröder.


25. Vad ångrar du djupast?

Att jag inte stått på mig fler gånger när det varit nödvändigt.


26. Hur skulle du vilja dö?

Lycklig i en varm skön säng med min man som jag delat största delen av mitt liv med.


27. Vilket är ditt motto?

Jag dör hellre mätt än hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0