film mys

Sedan jag kom tillbaka hit igen igår har jag hunnit dekorera mitt rum lite mera. Världens finaste tavla som Gurkan ritat till mig i födelsedagspresent på fantastiska fyran pryder nu min vägg. Ska fotografera den och lägga in här så ni får se vilken konstnär min tjej är! Även ett foto på mig och Berg och boken jag fick av mina töser är också uppe. Åh tack igen blir helt varm i hjärtat när jag tittar igenom boken, skrattar med mig själv och inser vilka vänner jag har. Gud så lyckligt lottad jag är, alla mina fina jag älskar er! Jag kan inte säga de för ofta!

Nu ligger jag här och ska titta på the notebook, finaste kärleksfilmen i världhistorien. För en gångs skull ger jag fan i och plugga ikväll eftersom de är det ända vi gjort idag så de ska bli mucho skönt och ligga här och gråta lite till filmen.

Imorgon är de fredag, vet inte än vad vi ska hitta på. Har kort dag så ska springa till clasohlsons och handla en mick eftersom de inte finns en i den här datorn. Mycket skumt, så jag äntligen kan börja skypa med Tinafey igen! Vi har så mycket att berätta för varandra, min lilla tjattermaja! Ska även försöka se om den här staden har någon snygg päls att erbjuda som jag kan införskaffa mig när pengarna kommer nästa gång. På lördag blir de bio: flickan som lekte med elden med Madde och Maja, de ska bli mycket mysigt.

Tomt utan Ellinor i korridoren nu, hon är hemma i stockholm över helgen. Jag hoppas hon får en fin helg och att helgen går fort så hon kommer tillbaka snart. Hihi!

Nattinatti och sussa sött, pussopuss eran fia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0