hemtentaplugg

Jag vet att jag suger på att uppdatera när jag är hemma, men som sagt jag är ingen bloggare och de är viktigare att underhålla er här när jag inte är home (; .. Hade en toppen rolig helg med massa party och i veckan har jag myst med Tyra och familjen och alla vänner. Håller på och pluggar som ett svin, har inte riktigt någon motivation idag. Blir nog att jag stannar hemma ända till på söndag då det inte gick nå flyg på lördag. Men men, alltid skönt att få vara hemma lite längre :) Nåväl, kort uppdatering! Ikväll blir det bio, MYSMYSMYS!

Snabbtaxi till Corner i lördags! haha ..


Kommentarer
Postat av: elleeen

haha snabb och billig taxi. det gillar vi!



(tills chauffören skiter fullständigt i sina passagerare och kör ner dom i buskarna...)

2009-11-02 @ 11:34:24
URL: http://sederblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0