långa nätter

Jag är trött, trött i sinnet, trött i själen. Psykiskt utmattad.
Jag och Maja ska inte gnälla mer, vi behöver skärpa till oss om de här ska gå vägen. Vi måste börja inse att vi bor här nu och att vi inte heller kan åka hem titt som tätt. I slutändan blir de ändå bara jobbigare för mig att behöva fara tillbaka hit igen. Och efter allt som skett nu så vill jag inte hem. Jag ska stanna här nu, försöka förstå och acceptera och börja bygga upp ett riktigt liv här. Inte ett liv som endast går ut på att jag gör allt bara för att sedan "belöna" mig själv med att få komma hem. Mitt liv är här, jag måste börja se det. Jag vill vara tillräkligt stark. Jag vill hitta tillbaka till mig själv, de känns som jag varit ute på villovägar ett tag och nu vill jag inte vara vilse mer.

När lönen kommer ska jag göra min andra tatuering. Jag längtar och min syster ska göra en likadan. Min fina syster.


Kommentarer
Postat av: Jenna

tusen hjärtan <3 ..



vad för tattoo :O:D ? saknar dig redan min blomma !

2009-10-14 @ 23:41:21
Postat av: Duddiii

<3 du är stark

2009-10-15 @ 00:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0