lördag

Tentan gick relativt (bra) ? jag har verkligen ingen aning. Jag svarade på allt iaf, men frågorna var jobbigt formulerade. Men men de är bara att hoppas på det bästa nu. Vi firade att den första tentan var avklarad med middag på MammaMia och sedan utgång! Toppen kväll, hade riktigt roligt. Idag har jag, Maja och Jonas varit och badat på paradisbadet. Grymt roligt, vilka jävla vattenrutchkanor (stavning?), haha helt galet! Nu har jag storstädat mitt rum och satt igång med att tvätta, duktigt av mig. Nu ska jag få i mig lite mat, och sedan blir de jag, the hills och sängen för hela slanten. Ska bli så grymt skönt att inte behöva plugga utan bara få slappa med gott samvete.

You know i love you!
Pussopuss eran Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0