Regn utanför mitt fönster.

Har tittat på män som hatar kvinnor idag, den gillades skarpt. Så nu ska vi försöka strukturera upp ett biobesök så vi kan se flickan som lekte med elden. Får se när tiden finns till det men det skulle vara roligt nu vill man ju bara se fortsättningen!

Ellis har blivit erbjuden en lägenhet under självaste Nicole och hennes karl. Bort mot helvetstanten, en sån där riktig klagobert. Nicole och Salle får inte äns ha sex ifred utan att hon bankar med en käpp i taket.. haha fast nä, riktigt så illa är de inte. Men nästan! Jag håller mina tummar och tår för Ellis skull! Och jag gör segerdansen för Nicoles skull, nu får hon nuppa och liknande ifred.. Och de ända jag kan tänka är vilka jäkla fekkisar vi kan ha i jul och i sommar när i'm back för en lite längre tid. hihi!

Mycket nu, för mycket. Vilset, jobbigt, ledsen blä.. Vill inte tappa mig själv, jag har inte tid med det. Jag har verkligen inte tid med det.

Nu ska de läsas kalla det vad fan du vill, har inte äns börjat och den ska vara färdigläst till på fredag. Duktigt fia! jag i ett nötskal, men men ba ligga i nu. Imorgon börjar vi med det nya grupparbetet, moment b kickar igång på riktigt.

Pussopuss eran fia


Kommentarer
Postat av: ellen

haha men tänk! om jag får lägenheten är det jag som får lyssna på deras nuppande. Ljuvligt!

2009-10-08 @ 19:14:07
URL: http://sederblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0