the hills

Kom precis hem från biblan för att ha gjort lite nytta, duktig av mig då jag legat i sängen hela dagen och glott på the hills.. Har börjat om från början och har man börjat går de inte att sluta. Så jag ska fortsätta och glo på de ikväll för de kommer de inte finnas någon tid för då jag verkligen ska plugga typ oavbrutet hela veckan.

Gårdagen var den bästa dagen på länge, jag och Madde såg the ugly truth på bio då klantarslet trott att hon hade reserverat biljetter till flickan som lekte med elden men de hade hon inte riktigt gjort så då blev de och se den andra. Men den var riktigt bra, haha vi fick oss sjukt många skratt under filmens gång. Men vi skrattade mest åt en trailer som visades innan filmen: Old dogs .. haha herrejisses, kolla trailern och se gorilla delen så kommer ni fatta vad jag menar.. Haha nåväl, bra var filmen iaf! Vi fortsätter och skrattar oss hem till Madde och sen begav vi oss till en bar i närheten och drack lite vin och skrattade och skrattade och så skrattade vi lite till.. Haha, de var underbart att få ha så roligt när man känner sig så låg. Min fina fina Madde, vad vi grubblade om att de är så tråkigt att vi inte går i samma klass. Vad roligt vi hade haft! (;



"I´M SOOOO LOST WITHOUT YOU!" Haha, internt från igår ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0