Tooorsdag!

Idag har vi haft från föreläsning från 9-16. Det var jätte tråkigt, jag och Maja gjorde nog allt för att inte lyssna på vad hon sa. Vi pratade om allt som inte handlade om ämnet, vi åt sjukt många halstabletter och jag spelade quadrapop.. Haha! På lunchen skulle vi hem till mig och äta då vi möter Sanna i korridoren som säger att vattnet var brunt, och japp visst var det de såklart. Så ingen mat kunde lagas (de kanske var bajsvatten?) nä, men nått äkligt var det. Någon ledning hade gått sönder så då begav vi oss till waynes istället där vi nästan är stammisar och åt. Efter skolan minglade vi lite på stan sen har jag även invigt min lilla lila toastmaskin som jag fick av syster och Co i födelsedagspresent. Den är så ful att den blir söt och jag kan inte sluta skratta åt den. Sanna kom och fnissade med mig. Det är alltså en toast maskin som bara tar en toast, alltså ser den ganska liten och patetisk ut (; Men men, den funkar fin fint iaf!

däremot lever min toalett sitt eget liv, jag är fundersam för den låter utav bara helvete. Vadan detta kan man ju fråga sig. Jag ska nog gifta mig med en rörmokare så har man iaf de problemet ur världen. Hur ska jag kunna sova? Är de inte Olles som låter så ska de såklart vara toaletten. Just my luck!

Jag har läst så jag hållit på att somna så jag fick gå in i duschen för att piggna till. Det vart lite bättre då, så efter det tryckte jag i mig lite popcorn och fortsatte och läsa. Nu är läsloggen klar och jag tänker inte läsa ett ord ur en bok till mer ikväll. NICE! Så nu är de snart sängen och imorgon har vi vårat första seminarium, ska bli spännande.

Sen är de även fredag, efterlängtade fredag!
MISS YOU AND LOVE YOU, mina fina
Pussopuss eran fia!

Kommentarer
Postat av: Nadja.

taaack! Jag är typ fortfarande i chock men jag vänjer mig. Ps läs mitt långa inlägg när jag skriver av mig om mitt hår. HAHAHA

2009-10-09 @ 09:37:42
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: Nadja.

<3<3<3<3

2009-10-09 @ 09:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0