torsdag!

Japp första tentan var då avklarad. Yes vad jag är stolt över mig själv! Satte ett VG med fyra och ett halvt poäng ifrån full bott. Jag är stolt så låt mig skryta .. (; haha! Igår firade vi lite på Olles, haha Maja var galen på dansgolvet. Herre min gud vad jag skrattade åt kvinnan. Fler som var galna var idioter på dansgolvet som betedde sig riktigt illa. Jävligt tråkigt, och ni känner ju mig jag kan ju inte vara tyst så jag fick ju frispel på karlarna och till sist vart dom utkastade. Idioter.

Ikväll ska jag till Kajsa och mysa med henne och Emmelie, ska blir mycket trevligt. Idag vart vi klara med grupparbetet och de känns jätte skönt. Nu har vi över en vecka på oss och fixa hemtentan så de känns skönt att ha god tid till det. Funderar på att åka hem imorgon. Hade inte tänkt att åka hem på ett tag men nu när jag är ledig i en hel vecka och alla klasskamrater åker hem så kan jag ju lika gärna göra det. Resten av gänget har ju ändå skola nästa vecka och sitta ensam i Övik känns inte som en hitt. Så de blir nog så, men kan inte boka förrän imorgon eftersom de är då pengarna kommer så de är ju bara att hoppas på att de finns platser kvar. :)

Men men nu kom Ellinor så nu ska vi hänga lite, hörs sen! Pussopuuuuss!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jaa kom heeeem :D:D <3<3

2009-10-22 @ 16:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0