anusinternet

Jag har totalt gett upp hmig låna hoppet om mitt internet, de vill inte fungera så nu är Ellinor en ängel som låter mig låna hennes dator så jag kan få in lite fräsch musik till min långa resa hem imorgon. Så de är det jag pysslar med nu. Ikväll ska Madde bjuda på middag och Maja ska med så de ska drickas vin och babblas. De gillar ju jag! .. Sen får vi se vad kvällen tar oss. ;) Min väska är fardigpackad och jag är grymt lycklig över att jag kommer hem imorgon!

Jag älskar er mina fina, vi ses ju snaaaaaart! :'D
Pussopuss eran fia!

Kommentarer
Postat av: Fia

2009-09-23 @ 16:56:30
URL: http://sofiaforsen.blogg.se/
Postat av: fia

rimlig mening den första var.. haha, inte van att sitta vid någon annans data,glidiga knappar. Men de som skulle stå är att jag gett upp hoppet om mitt internet och nu lånar jag ellinors data (;

2009-09-23 @ 16:57:36
URL: http://sofiaforsen.blogg.se/
Postat av: Syster

haha bra inlägg där :P Bra :P



Snart ses vi!!!! :D

2009-09-23 @ 18:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0