det var ett jävla tjat med att jag ska uppdatera ^^

hej mina fina, snabb uppdatering då jag är så trött nu och måste soooova! Skolan är ett helvete än så länge, sjukt mycket att hålla reda på. Vette tusan vad jag gett mig in på, jag hoppas de blir bättre när de gått ett tag men just nu är de väldigt rörigt! Igår festade vi och hade riktigt kul! :) Imorgon blir de barrunda och fin middag på fredag. Och på lördag kommer mina föräldrar äääntligen med mina saker, då ska rummet inredas. Jätte glad att dom kommer hit, kommer vara skönt med ett bekant ansikte. Men nu måste jag sova, vissa har ju skola imorgon (; hihi

Men en sak jag funderat på, Vad fan är grejen med att ha fingret över ögonen på kort? Vad är äns poängen med att ta ett kort då? vilka jäkla fasoner, trött på och gå in på varje litet album på Face och alltid lyckas en sån bild finnas med. Nä vet du vad.. Jag fattar verkligen inte grejen!

Bjuder på några bilder från igår, nattinattis!
jag saknar er och jag saknar dig dig dig .. <3


Kommentarer
Postat av: jenna

men va härligt att du bjuder på lite bilder också :D

Jaaa idag e det barrunda . Ha så kul ikväll babe , och tack för upptaderingen , minst engång per dag vill jag ha det hihi :D



Love u

2009-09-02 @ 12:08:10
Postat av: tilda

snygging! ha en toppen kväll <3

2009-09-02 @ 13:59:15
URL: http://assumed.blogg.se/
Postat av: jasmine

SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-02 @ 20:03:49
Postat av: ELGEN

ÅH vad kul med bilder! miss you <3

2009-09-02 @ 20:31:15
URL: http://sederblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0