Don't let me go.

Ber om ursäkt för den kassa uppdatering men eftersom de som läser min blogg var jag ju hemma för att träffa så kändes lite onödigt då (; .. Nu sitter jag med min nya fina data som funkar finfint! .. Min helg var den bästa på länge. Mamma kokade ihop en överraskningsfest som jag inte hade någon aning om. Var så lycklig i den stunden när jag ser alla mina fina stå och sjunga för mig på bryggeriet. Så chockad att jag smällde igen dörren och gick ut igen .. haha, har nog aldrig varit så tacksam över att få se era ansikten. Något bättre hade jag inte kunnat önska mig den dagen. Gud så jag älskar er! Kvällen bjöd på massor med fina presenter, tårta vin och massor med glädje! Töserna mina tvingade upp mig och Olli på scenen för att sjunga lite kareoke. De hade valt grease: you're the one that i want. Haha, var lite smått generad till en början men till slut gick de ju an ;) haha lite drygt att sjunga med Olli som faktiskt har en röst och en scennärvaro att skryta med. En annan låter ju som en kråka som blir strypt! Men kul var de, kvällen avslutades vid tolvtiden då jag och Olli åkte hem för att mysa, åh så länge sen de var och som jag hade längtat efter att få ligga brevid honom. Vi sov läääänge och sedan begav vi oss till centrum för karln skulle klippa sig och jag shoppade loss på carmen, lovley med rea! Kom ut med smink och två parfymer för typ inga pengar alls. De gillas. Jenna kom och sedan gick vi till Emma och jag busade runt med Tyra, min tjejen hon är så underbar, hon pratar konstant och ska pussas och kramas. :') Fredagskvällen firades min födelsedag hos pappa. Både pappa och olli vart ganska på lyset och herregud vad jag och Emma skrattade åt vår käre far.. haha.. Ellis, Nicole och Jasmine kom förbi för att dricka vin och sedan ner till corner. Mitt kära corner, de var trevligt att få träffa lite bekanta ansikten. Lördagen for jag, pappa och Olli till euran för att bränna lite pengar, vart två skor rikare. Sedan iväg till barkaby för köpet av datan som jag nu sitter och skriver på! Kalaskalas.
Lördagskvällen bjöd jag mina vänner på tacos och sen vidare till bakfickan. Hade riktigt roligt, jasmine är galen på dansgolvet och hon fick mig att gråta av skratt, Fröken full (Nicole) njöt av varje droppe alkohol hon kunde få tag på och somnade sedan en stund vid ett bord, men som hon själv sa de var de bara en powernap.. Ha, de tror jag inte ett skit på (; .. Karln hennes var inte mycket bättre. Herr och fru full vart deras lilla smeknamn under kvällen ;)! Kvällen slutade i gråt, var hemskt att lämna min jasmine och min lillan ännu en gång. Och med alkohol i blodet vart de inte lättare.. Söndagen var värre. Jag ville inte tillbaks hit. Jag vill stanna, jag ville vara med er, jag ville så gärna bara vara hemma. Pappa, Olli, Emma, Makkan och Tyra följde med till arlanda och jag mådde så psykist dåligt och jag kunde inte sluta gråta, trodde inte att de skulle bli så tungt som de vart.. Iväg kom jag iaf även fast de tog emot. Nått så in i helskotta.. Resan tillbaka var lååååång.. Nog allt jag kan säga om de.

Idag har vi iaf haft vår gruppredovisning och trotts att jag var ganska så oförberedd eftersom de inte vart så mycket plugg i helgen så gick de bra, lite saker som vi måste fixa för att bli godkända men de tror jag inte ska bli något problem. :) Efter skolan gick jag och storhandla eftersom mitt kylskåp ekade. Hade ingenting och de jag hade hade lyckats mögla under helgen. MYS! Gick lite på stan med Ellinor och handlade på mitt presentkort på kicks som jag fick av min Marléne och hennes fina familj. Gick till ur&penn och fixade till klockan som jag fick av Nadja och Tilda i present, så nu sitter den som en smäck på min handled. Den är så fiiiiiiin! Nu sitter jag här och ska hoppa in i duschen nu och sen lägga mig i sängen för att läsa lite om socialt arbete. Jag är helt slut idag, resten av veckan blir de bara att plugga arslet av mig, har tenta på fredag och jag kan ingenting. :) så nu är de bara lägga manken till!

Jag saknar er redan.



You're the one that i want!

Pussopuss eran fia.

 


Kommentarer
Postat av: bestefar

saknar dig redan mitt svein :'(

2009-09-28 @ 22:23:55
Postat av: ellis

var så kul att ha dig hemma igen. längtar redan efter dig! <3

2009-09-28 @ 23:04:16
URL: http://sederblad.blogg.se/
Postat av: tilda

toppen att du fixade klockan! saknar dig redan hjärti, håll ut!! det dröjer inte allt för länge tills du kommer hem igen, (i hope?!) loveee!

2009-09-29 @ 00:21:51
URL: http://assumed.blogg.se/
Postat av: jenna

gillar så här långa inlägg haha :D och jag saknar dig redan <3<3

2009-09-29 @ 00:53:56
Postat av: Anonym

2009-10-02 @ 23:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0