Hello!

Har under morgonen avnjutit en god hotellfrukost och sagt hejdå till Monica och Pappa, kändes lite tungt men så himla glad att dom kom. Gav mig lite ny energi. Gårdagen var toppen, vi åt på en italienskrestaurang och maten var to die for! Helt sjukt gott, sådana lyxigheter har ju inte jag riktigt råd med så de var trevligt att få bli lite bortskämd! Efter de var pappa sugen på att titta på matchen så vi gick till Olles och drack vin, öl och drinkar och bara umgicks. De dansades lite och vi hann också konstatera att de finns mycket drägg gubbar i Örnsköldsvik! Vid tolv tiden var jag hemma och fortsatte att inreda rummet! :) Sov som en stock inatt, har varit helt slut efter denna hektiska vecka. Ska faktiskt bli skönt att få sitta med skolböckerna den här veckan, inge mer alkohol! Eller jo, kanske till helgen då (; haha .. Imorgon far vi iväg till internatet med klassen. Ser fram emot de, tror de kommer bli kul då jag verkligen känner att jag kommit i en bra klass! Nä, men nu ska jag inte plåga er med mer text, haha! Nu kommer de bilder från barrundan i onsdags, sittningen i fredags, gårdagen med pappa och Monica och mitt kära rum! (:



1. Micke, Sanna och Alexandra
2. SötEllinor!
3. Jag och Micke



1. Middag!
2. Angelina och Jonas
3. Jag och Maja!
4. SötAngelina!
5. Jag och Ellinor
6. Kajsa och Emma, klasskamrater (;
7. På dansgolvet!
8 & 9. Pose på toan, såklart!
10. Jag och Madde, har kommit till att bli min högra hand genom de här!



1. Pappa och Monica :')
2. Middagsmys
3. Min GRYMT god mat. HAHA!
4. Daddy!
5. Dricka drinkar!
6. Pappa var nöjd efter segern!
7. Stötte på några från klassen, jag och Sara.



1. Hallen
2. Badrummet (inte mycket att se där)
3. Rummet
4. Mitt sovarea (;
5. Mitt pluggarea ..
5. Kylskåp, skafferi, garderober. (japp, garderoberna är MINIMALA)
6. Fönster!

hihi, enjoooooooooy!
Ikväll ska jag och Maja och Jonas vara duktig och plugga. Men för att göra de lite roligare ska vi äta lite middag tillsammans också, (jag hoppas på tacos) ;)
Hörs mer sen, jag älskar er! pussopuss eran fia!

Kommentarer
Postat av: ELLEN

ÄNTLIGEN!



det var inget litet inlägg fröken, sånt här gillar vi! vad fint du fått det och vad kul att se lite ansikten på folket.



Älskar dig <3

2009-09-06 @ 23:23:57
URL: http://sederblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0