hello!

Gårdagen var jätte rolig, god mat och dansade och hade oss! En toppenkväll, bilder kommer. :)
Idag har äntligen pappa och Monica kommit, jag vart så lycklig av att se dom! Vi har trallat runt lite i stan och köpt nödvändigheter till rummet så under hela dagen har vi hållt på och fixat och donat i rummet, än så länge är de rätt mycket kvar men de är på god väg så imorgon ska nog allt vara klart så då äntligen får ni se hur jag bor! hihi! Nu håller jag på att göra mig iordning, vi ska gå ut och äta på restaurang och även imorgon bitti ska dom bjuda mig på hotellfrukost, jätte mysigt. Mina knäckemackor med mjukost kan ju slå sig i väggen! Så de blir nog en toppen kväll, kunde inte vara gladare just nu! :) Hoppas ni mår bra, jag älskar er och tänker på er!

ps. Heja Jets ikväll! (; haha .. Lycka till hjärtevän! Ta hem de nu!

PUSSOPUSS eran fia!

Kommentarer
Postat av: jenna

åh va glad jag blir att du e glad :D



lyx med hotellfrukost ;) ses snart ! längtar efter dig min risifrutti :D <3<3

2009-09-05 @ 17:41:13
Postat av: LN

ÅH! blir helt avis. yoko yoo yoko yooo yoko yoooooo (inte en aning om hur det stavas!!)



tusen hjärtan.

2009-09-06 @ 01:11:32
URL: http://sederblad.blogg.se/
Postat av: Nadja.

DOM VANN!! haha..

Miss youuuu storan<3

2009-09-06 @ 13:37:00
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: Gaby

Det var en riktigt kul match!!!! Dom var så lyckliga!! och jag kunde inte sluta tänka på när du och jag satt där i regnet och tittade hahahaha!!! mysfia!

2009-09-06 @ 15:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0