Hemma från internatet

Två dagar ute i skogen, har haft jätte roligt. Varit tufft men också väldigt givande. Våra lekar gjorde succé haha vad vi fick skratta. Vissa satsade mer än andra så de vart lite striptease och gud vet allt.. Övertrötta som vi var så fick jag och Maja, Jonas och Angelina mycket skratt där på kvällskvisten. Men nu känns de riktigt skönt att vara hemma i mitt kära rum. Nu fortsätter de som vanligt, skola tills på fredag och på fredagkväll drar Micke med sig mig till någon ferre så de blir nog toppen! Ska passa på att sova hela helgen typ, känns som jag knappt gjort de sen jag kom hit ^^

snabb uppdatering, hoppas ni mår bra.
.. loving you

Kommentarer
Postat av: ledsen jasmine

SAKNAR DIG BESTEFAR

2009-09-09 @ 18:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0