Jobbigt..

Jobbig dag, är så ledsen. Allt känns så tufft, nya saker och lyckas hänga med i allt känns som en omöjlighet ibland. Jag önskar ni vore här.. Jag saknar er så mycket just nu. Tack min hjärtevän för samtalet, du gjorde de lite lättare .. loving you. Ska försöka plugga lite nu, försöka hålla vara stark lite till.

Fick världens finaste videomms av systern min där min älskade systerdotter filmas när hon säger att hon saknar mig, de fick mig till tårar, Min Marlénes tårar fick mig till tårar. De blir en bättre dag imorgon och sen kommer ju pappa och Monica, som jag längtar.


Kommentarer
Postat av: Syster

Det är svårt i början gumman! snart kommer övik vara ditt hem o v ses snart :D Älskar dig

2009-09-03 @ 21:37:38
Postat av: Nadja.

<3<3<3<3 Försök tänk positivt sis! Snart är du ju hemma igen och då blir det kalas för hela slanten! Ringer dig senare ikväll, <3

2009-09-04 @ 09:09:37
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: jenna

jag tror du kommer ha sånna dagar att vissa känns bättre än andra :) men som Nattu sa så kommer du ju hem snart :D



längtar efter dig <3<3<3

2009-09-04 @ 17:44:18
Postat av: Duddiii

det var kul o ses idag en snabbis haha :D

vi får ses snart igen o festa sig lite som

riktiga studenter gör i korridorer ;) haha

sååå stooolt över dig <3<3<3<3

2009-09-05 @ 02:12:25
Postat av: Gaby

Det är bara en liten övergång vännen, ALLT kommer bli så bar så bra för dig och du kommer fixa det här tillsammans med dina nya kompisar där!. Stötta varann! så kommer allt bli bra ska du se! puss!

2009-09-06 @ 14:59:52
Postat av: Marléne

Kärleken, du är världsbäst! Saknar dig såå, men för var dag som går så ser du till det bättre saker och vi här hemma finns föralltid kvar för dig min hjärtevän!



Älskar dig gumman <3 Ses snart ;)

2009-09-11 @ 18:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0