måndag ..

Dålig uppdatering, jag vet.. Men så går det när man är upptagen (; Har varit lite halvkrasslig och hostar som ett as så roligare har man väl haft de! I lördags bowlade vi och de var riktigt roligt, därefter begav vi oss till Jonas på förfest för sedan bege oss till Olles, dansade oss svettiga för det var tok mycket folk så man fick knappt plats på dansgolvet, men kul var de! Igår var vi på stan och shoppade lite och sedan var jag duktig och pluggade tillsammans med Maja. Glad att jag fått så bra kontakt med den tjejen, tycker om mycket! Nu sitter jag här och ska börja plugga. På fredag kommer Duddi hit, de ser jag fram emot eftersom de inte blev av sist. <3

Sköt om er mina kära, snart är jag hemma
jag älskar er

Kommentarer
Postat av: ellen

saknar dig finaste du

2009-09-14 @ 18:20:17
URL: http://sederblad.blogg.se/
Postat av: Duddiii

Längtar tills på fredag :D:D<3<3<3

2009-09-14 @ 20:04:35
Postat av: Jenna

nej jag lovar , eller ska försöka hålla mitt ord ialf att där inne ska han stanna tills pappsen Fija e hemma :D



Jag saknar och älskar dig <33

2009-09-15 @ 01:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0