min älskade syster

Min älskade syster är gullig och håller mig uppdaterad om Lilltösens födelsedag idag, jag grät en skvätt.. Hela min fina familj var ju där för att fira henne och då gjorde de ont att jag är här. Jag saknar dom så mycket just nu. Min systerdotter är i vilket fall den finaste tvååringen i världen och jag trodde aldrig att de skulle ta på mig så hårt att jag är så långt bort från henne som de gör, känns förjävligt.. Om en vecka ska jag pussa ihjäl henne och inte släppa taget på hela helgen!

Två bilder på Tyra idag, den första är hon nyvaken tjej och precis fått sin första födelsedagspresent som gjorde henne väldigt glad, och den andra är när hon är utsmyckad och finast i hela världen! 

,

I övrigt mår jag lite bättre för stunden, har kikat på idol och fick ett kärt samtal av min mormor och morfar, glädje mig att de ringde. Nu sitter jag i sängen omringad av böcker, ska duscha nu och sen försöka sätta igång.
God natt på er älskade, och imorgon är de bara en vecka kvar.. Låt de gå fort. Och imorgon är de även bara en dag kvar tills duddi kommer och hälsar på mig :')

jag älskar er, pussopuss eran fia

Kommentarer
Postat av: D

Jag läängtar :D:D:D ses runt halv 8 på fredag :D

2009-09-16 @ 23:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0