Nästan som mellandagsrean i stockholm!

Kom hem från stan, herregud med folk. Börjar fundera på om Öviksborna någonsin varit inne på Gina Tricot för de var som galna. Jag ivdes inte äns gå in, vart lite små plock. Måste ju passa på när de var rabatter på det mesta (; Nu blir de en timmes plugg, efter de Greys, har laddat upp med chips och dipp! MUMMA!

Idag handlade jag även min första present till Milo, hihi.. Längtar till vi får se det lilla söthjärtat som jag längtar så mycket efter.

PUSSEN!

Kommentarer
Postat av: Jenna

åh en present :D inte hade du behövt köpa nått till honom ! eller äsch varför sitter jag och försvarar honom ,han får säga till själv om han inte vill ha presenter, och eftersom han inte kan prata så kan han inte säga det så haha . han blir säkert lika glad som jag :D



Miss u ! <3

2009-09-30 @ 22:04:41
Postat av: Duddiii

Heej solstråle

jag ville bara önska dig lycka till på tentan imorrn, håller tummarna <3<3<3<3

love u

2009-10-01 @ 00:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0